Page 1 Page 2 Page 3 Page 4 Page 5 Page 6 Page 7 Page 8 Page 9 Page 10 Page 11 Page 12 Page 13 Page 14 Page 15 Page 16 Page 17 Page 18 Page 19 Page 20 Page 21 Page 22 Page 23 Page 24 Page 25 Page 26 Page 27 Page 28 Page 29 Page 30 Page 31 Page 32 Page 33 Page 34 Page 35 Page 36 Page 37 Page 38 Page 39 Page 40 Page 41 Page 42 Page 43 Page 44Een dag uit het leven van... 07:00 Wie jonge kinderen heeft, heeft geen wekker nodig. Liz (4 jr) komt kijken of we al wakker zijn. Sep (7jr) kleed zich vast snel aan zodat ie naar beneden mag. 07:15 Liz kiest een overhemd. Goede keuze! Zwart kleedt af. 07:30 Zelf ben ik niet zo’n ontbijter. De kippen verdienen wel een bekertje graan. 07:45 Op naar de brandweeracademie, richting Arnhem. De oprit bij Maarsbergen is een dagelijks knelpunt, maar verder kan ik altijd lekker doorrijden. 09:30 Start van het wekelijkse projectoverleg van het project Herontwikkeling opleiding manschap A. Deze blended opleiding gaat uit van het 4CID- model. Ik ben verantwoordelijk voor de ontwikkeling van media ten behoeve van de ongeveer 80 e-learning modules. 07:36 Twee verse eitjes. Geen slechte score voor drie oude kippen. 09:00 Ik ontwikkel een E-learning module over gevaarlijke stoffen voor inspecteurs van de brandweer. Decaan Manon is expert op dit gebied en helpt met het finetunen van de inhoud. 11:00 Ik laat projectleider Joannet (ex TriamFloat collega!) enkele animaties en foto’s zien voor de e-learning module over bevrijdingen uit liften. Ik ben zelf het slachtoffer in de fotoserie die we bij brandweercorps Ede gemaakt hebben. Wordt ik dan toch nog een BTF’er (bekende TriamFloater)? magazine leren & ontwikkelen 24