b'LITERATUURAmbrosius-Brilstra, V., Haalboom-Jansink, F. & Heijboer, M. (2011). Versterken van HRD. Opleiding & Ontwikkeling, 11, p. 12-18.Argyris, C. & D.A. Schn (1996). Organizational Learning Part II. New Jersey: FT Press. Bolhuis, S.M. & P.R.J. Simons (1999). Leren en werken. Deventer: Kluwer.Brafman, O. & R.A. Beckstrom (2011). De zeester en de spin. Utrecht: A.W. Bruna Uitgevers B.V.Knoster, T. (1991). Presentation at TASH Conference. Washington D.C.Kotter, J.P. & D.S. Cohen (2002). Het hart van de verandering. Den Haag: Academic Service.Kuyper, N. De (2011). Het optimaliseren van informeel leren. Een onderzoek naar de rollen van leidinggevenden en medewerkers in het informele leerproces. Masterscriptie Educational Science & Technology. Enschede: Universiteit Twente.Nieuwenhuis, M.A. (2003-2010). The Art of Management (the-art.nl), www.123management.nl.Pantjes, E. A. (2013). From positioning to professionalizing learning. In search of interventions thatsupport organizations in their change from an individual towards a collective learning culture. Masterscriptie Educational Science & Technology. Enschede: Universiteit Twente.Rademakers, M. (2007). In: Corporate Universities en Future Centers. Verwarren, verrassen en nog meer vragen. Den Haag: DeltaHage. Senge, P. (1990). De vijfde discipline. Schiedam: Scriptum.Swieringa, J. & A.F.M. Wierdsma (1992). Op weg naar een lerende organisatie. Groningen: Noordhoff Uitgevers B.V.Vinke, M. (2010). De lerende organisatie. De structuur en cultuur in een lerende organisatie. Literatuurscriptie Onderwijskunde. Utrecht: Universiteit Utrecht.AUTEURSBrenda Zandsteeg Hester van BredaJantine HeidaLisanne KooijMarieke MegensMieke KorenhofNina te RieleRudi SpeijerSietske GoldenbeldTom LasscheDaarnaast schreven mee:Mardl Hajonides (student Opleidingskunde, Hogeschool Arnhem Nijmegen)Marjoleine Heijboer (docent Onderwijswetenschappen, Universiteit Utrecht)27'